Головна Про компанію Доставка та оплата Статті Контакти
Особистий кабінет Закладки
(050) 917-36-08
(063) 488-09-70

(050) 917-36-08
(063) 488-09-70
Замовити
дзвінок
X

Ми Вам передзвонимо









Гарантія

Умови обміну та повернення
Відповідно до «Закону про захист прав споживача», обмін або повернення можливе у строк до 14 днів з моменту отримання замовлення.
Обов'язковими вимогами обміну чи повернення є
- товар був у вживанні, тобто. новий;
- має товарний вигляд, без пошкоджень, подряпин, потертостей тощо;
- має всі супровідні документи (висять ярлики, непошкоджену упаковку тощо).
 
Хто оплачує пересилання?
1. Якщо товар не підійшов покупцю з різних причин (помилися з розміром, не подобається, не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном тощо), поштові витрати з обміну за рахунок ПОКУПЦЯ.
2. При поверненні товару належної якості та збереженні товарного вигляду всі транспортні витрати за рахунок ПОКУПЦЯ.
3. Якщо причиною обміну є: виробничий дефект або інший дефект (тільки товару, який не був в експлуатації), висланий не той розмір, модель, що вказано у замовленні тощо, то транспортні витрати на обмін за рахунок ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ . Якщо покупець відмовляється від обміну та від замовлення, то всі транспортні витрати за рахунок ПОКУПЦЯ.
4. Якщо причиною повернення стала помилка працівників магазину, в цьому випадку ми повертаємо клієнту повну вартість замовлення, так само ми оплачуємо зворотне пересилання замовлення. (Претензії приймаються тільки у випадку, якщо замовлення оформлено на сайті, тобто є підтвердження помилки)
Під помилкою мається на увазі:
1. Вислано не ту модель, що була вказана у замовленні;
2. Висланий не той розмір, що вказаний у замовленні.
 
На наявність виробничих дефектів товар перевіряйте одночасно при отриманні, перш ніж почали використовувати товар, т.к. гарантії на куплений товар, інтернет-магазин не надає.
 
ОБОВ'ЯЗКОВО, перед відправкою запакуйте товар у пакет (або вкладіть у пакет Нової пошти – безкоштовно), щоб на коробці товару не було жодних наклейок поштових фірм, інакше втрачається товарний вигляд і стягується 20% за пошкоджену упаковку товару!!!
 
Після надсилання обов'язково повідомляйте номер декларації.
 
Повернення грошей здійснюється на картку ПриватБанку. Гроші повертаються покупцю протягом 2-х банківських днів після отримання товару та перевірці його на відповідність вище вказаних вимог!
 
 
Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України
від 19 березня 1994р. N 172
 
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
 
Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
 
Непродовольчі товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфумерно-косметичні вироби
пір'яно-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для голення
помазки для голення
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдіні (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні та мереживні полотна
коврові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,
визначень покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із
записом
вироби з натурального та штучного волосся (паруки)
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування
тощо)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та
напівдорогоцінного каміння
 
( Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317
( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від
13.12.2004, N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005 )
 
 
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! При отриманні товарів у відділенні компанії вантажоперевізника (на Новій Пошті, Делівері та ін) перевіряйте його на наявність механічних пошкоджень, тому що товар перед відправкою перевіряється нами та страхується на повну вартість.
У разі виявлення пошкоджень у відділенні компанії-вантажоперевізника складайте акт.

Компанія вантажоперевізник та наш інтернет-магазин "intex-dosug.com.ua" НЕ ПРИЙМАЄ претензій, якщо Ви не перевірили товар при отриманні!

 

Роблячи замовлення на нашому сайті, ви автоматично погоджуєтеся з умовами покупки, обміну, повернення викладеними вище.


Звязатися з нами

(050) 917-36-08
(063) 488-09-70

Intex-dosug.com.ua - Всі права захищено © 2023